Sunday, June 19, 2011

Say Hi : Edisi "Father's Day"

As'salam & Hai semua....


Happy Fathers Day kepada yg teristimewa abahku di Meru.. Hj Saidon bin Supaat, abah mertua, babah, & along, abg² ipar & teman² fb yg bergelar bapa.. Selamat Hari Bapa... Semoga sentiasa sabar & tabah menunaikan tanggungjawab sebagai seorang bapa yg pastinya sgt mulia & dituntut... 
Untuk abah, semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki & sentiasa mendapat rahmatNya... Semakin diri meningkat dewasa semakin rasa sgt kesal & sedih atas segala perilaku aku yg selalu menyusahkan hati abah dari aku kecil hingga skrg.. Klu dulu mungkin aku marah & sakt hati klu aku dihukum & dipukul sbb aku degil & melawan kata. Tp sekarang aku hanya menitiskan air mata bila terkenang yg aku belum mampu menjadi seorang anak yg baik buat abah... Apa yg ada untuk aku hanyalah doa & kasih sayang buat abah. 
Abah Tersayang : Hj Saidon Bin Supaat (57 Tahun)


Hargailah bapa kita selagi dia masih ada di dunia ini.. Kepada mereka yg bapanya telah pun kembali ke rahmatullah mahupun yg masih ada, sedekahkanlah Surah Yassin & Al-Fatihah. Amin....

No comments: