Tuesday, January 18, 2011

New Blogger

I would like to say thanx to my cousin Ida Rahayu yg byk assist aku dlm keadaan aku sedang merangkak-rangkak, bertatih-tatih  nak create blog ni.. tqvm.. nanti aku belanja anak2 ko mkn ais-krim ye.. hehe (si ibu yg susah payah, anak yg dpt habuan)

Aku akui aku mmg tak hebat dlm hal2 blog, informasi, teknologi & electronic terms mcm ni.. tp aku mmg teringin nak ada blog sendiri utk aku update & syok sendiri .. hehe.. (boleh tak mcm tu)..

Entah mcmana tetibe hari ni aku nak create blog sendiri.. sampai termimpi-mimpi... bgn je dari tidur, terus terniat nak open blog.. benda bkn apa2 pun sbnrnye.. sabar je laa.. Apa pun byk lagi aku kena blaja.. Nti aku study 1-1.. & tanye sifu... ;-)

Pada member2 yg ada blog leh la kita ber'follow2.. aku masih blm ada followers..sian kann.. I'm new comer.. 

Are u interested to be my followers???  
 hehehe.. nanti aku cari member2 satu per satu..

Aku pasti suatu hari nanti benda ini perlu & penting utk aku... buat masa ni biasa2 je.. aku layan je dulu.. hehee.. Tq for all ur support...


No comments: